tirsdag den 1. januar 2013

Julen 2012

GODT NYTÅR til jer allesammen!

Jeg fik aldrig skrevet en juleberetning, men I får lidt billeder og nogle få ord istedet for!

Vi havde en SKØN Juleaften hos mine forældre sammen med min bror og svigerinde. Så hyggeligt.

Kl. 15.00 fik vi besøg af Julemanden, og det var bare et KÆMPE hit!


Min dejlige dreng havde jo helt op til jul været så syg, indlagt og stadig ikke 100% frisk juleaften, men han havde en fantastisk dag og aften og nød virkelig Juleaften i fulde drag. Hold op han er altså bare dejlig! Blusen er ganske hjemmesyet! Den lavede jeg sammen med skønne Laura, da jeg var på julebesøg hos hende en snefyldt dag i december!
 
Min dejlige lille familie!
 
 
Jeg fik lækre gaver, nogle af dem kan I se her:
 



August fik også virkelig mange fine gaver! Her kan I se dem.


Jeg havde syet en Lego Ninjago klæd-ud-dragt til ham. Ideen fik jeg af søde Mette! Hun er altid super dygtig, og den Ninjagodragt hun syede til hendes dejlige dreng, ja den er jo fuldstændig fantastisk. Jeg havde de samme fine intentioner som hende, men okay, jeg havde ikke regnet med flere dage på sygehuset og en meget syg dreng efterfølgende, så jeg var presset og nåede det kun i sidste øjeblik! Men den blev rigtig god synes jeg, og det er et hit! TAK Mette for ideen og din hjælp!

Fik den kun fotograferet bagfra, forsiden må I have til gode.


Her billedet fra Instagram - det er jeg en del igang, så følg mig endelig LIGE HER under navnet mammamiasverden!


Vi gav også August denne fantastiske påklædningsdukke, som søde og dygtige Ina har lavet til ham. Det er hans tøj hun har tegnet efter og den er så fin, så fin. Vi har indrammet den originale og kopieret en stak som han farver og klipper.

 
 
Til farmand og bedsteforældrene lavede August og jeg disse fine træer, med den smukkeste tekst. Vi fik ideen og downloadede træet LIGE HER hos Helene. En super sød idé synes jeg. Et lille kunstværk, som alle kan "holde ud" at have stående i mange mange år.
 



En virkelig dejlig jul med virkelig skøn mad, fine gaver og ikke mindst minder at leve længe på.

I aften kommer så et nytårsindlæg, så stay tuned!

Smil fra Mia

4 kommentarer:

  1. Ser ud til at du har haft en dejlig jul. Tænkte på, om du har husket på den give away jeg vandt hos dig, har nemlig ikke modtaget noget endnu, så venter i spænding;-)

    Ps rigtig godt nytår.

    Mvh Helena

    SvarSlet
  2. Hej Helena

    Jeg mangler simpelthen din Mail fik den jo aldrig...

    Men forklaring er her:

    Mange gange undskyld, at du ikke har fået din gevinst endnu. Først blev jeg syg lige efter min fødselsdag, og så blev min søn indlagt. Var først hjemme den 23/12 igen og ja så kom julen forbi.

    Jeg sender din pakke i morgen!

    Godt nytår!

    SvarSlet
  3. Åhhh mia det er jeg virkelig ked af at høre, det gørlig virkelig ondt. Du slal endelig ikke forhaste dig med at sende pakken, bare send den når du føler du kan overskue og har tid. Min adresse havde du fået ik? Ellers kommer den her læssøesgade 53, 3. Th 8000 Århus

    SvarSlet
  4. Tak for din forståelse. Jeg har din adresse men kunne bare ikke sende en forklaring uden din mailadresse :-) jeg sender din ekstra gevinst i morgen. Smil herfra

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...